Vil du prøve Service Manager 2012?

For mange virksomheder kan det virke som en uoverskuelig opgave at skulle i gang med et produkt som Service Manager. Det kan derfor virke som en mere overskuelig vej at vælge et produkt, der udelukkende fokuserer på den incident management del, som man lige står og mangler. Men hvorfor ikke vælge Service Manager 2012 i første omgang, som isoleret set kan varetage både denne del og en lang række andre opgaver? VENZO vil gerne hjælpe dig godt i gang til en overkommelig pris.

VENZO tilbyder en Service Manager 2012 PoC, der skal vise, hvordan Service Manager let kan erstatte eksisterende Incident management systemer og samtidig give mulighed for at opnå den unikke integration med andre Microsoft produkter (som f.eks. Active Directory, Exchange og System Center 2012).

Formålet med PoC’en er at levere Incident Management på et niveau, der er overskueligt – selv for personer med meget ringe kendskab til Service Manager.

POC INDHOLD:

  • Løsningsspecifikt opstartsmøde
  • Opsætning af servere, installation af Service Manager og Self-Service Portal
  • Konfiguration af integration af op til fem forskellige  miljøer (Active Directory, System Center 2012 SP1 og Exchange)
  • Konfiguration af to Incident skabeloner baseret på  kundens ønsker, f.eks. “Fejlmeld printer”  og “Fejlmelding af applikation”
  • Uddannelsesworkshop med henblik på egen drift
  • Sign-off workshop med afklaring af fremadrettet  strategi
  • Udlevering af vejledning til Request Offerings og Service Offerings Videndeling med VENZO’s eksperter på området

UDVIDELSESMULIGHEDER:

  • Installation af Service Manager Data Warehouse
  • Konfiguration af integration til flere miljøer
  • Videreudvikling af Service Kalalog
  • Implementering af Service Requests
  • Automatiseret workflow via Orchestrator integration

FORUDSÆTNINGER:

  • Windows Server 2012 Standard med alle hotfixes  installeret (4 vCPU, 8 GB RAM)
  • Windows Server 2008 R2 med alle hotfixes installeret (2 vCPU, 4 GB RAM)
  • Microsoft Exchange skal køre version 2007 eller 2010 SP1
  • Kunden skal have licens til System Center 2012
  • VENZO’s tekniske forudsætninger (f.eks. servicekonti, adgange) skal være på plads ved opstart

NEXT STEP:

  • Kontakt undertegnede for en uforpligtende snak pr. mail på rfr@venzo.dk eller telefon 60809999.
Dette indlæg blev udgivet i Microsoft, Service Manager 2012, System Center, VENZO og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s